Živimo verjetno v najbolj transformacijskem času v človeški zgodovini. Prihodnost je videti izjemno zahtevna in dinamična, z motnjami (t. i. disruption) v vsem in vsepovsod kot “novim normalnim”. Znani futurolog in preučevalec voditeljstva Keith Coats ob tem pravi, da je pri izbiri poslovnih pristopov, ustrezne korporativne kulture oz. stilov vodenja, vedno ključno dobro poznati kontekst, v katerem živimo in delujemo. Kakšen pa je naš trenutni in kakšen bo prihajajoči poslovni kontekst oz. poslovno okolje, v katerem delujemo oz. bomo delovali? In kakšna je sedaj po drugi strani uspešna organizacijska kultura, ki zagotavlja pospešek vaši poslovni preobrazbi v času digitalnega poslovanja? Katere so njene ključne karakteristike? Da bi lahko govorili o dobro razviti organizacijski kulturi v digitalni ekonomiji, mora organizacija razviti vrednote in poslovne prakse, ki v ospredje postavljajo predvsem njeno hitro odzivnost na potrebne spremembe in močno odpornost na poslovne motnje iz okolja. Pri tem moramo razviti visoko senzibilnost in odzivnost na potrebe kupca, razvoj digitalnega voditeljstva, inoviranje in ustvarjanje prebojnih idej, pozitiven odnos zaposlenih do uvajanja novih (naprednih) digitalnih tehnologij in vrhunsko izkušnjo zaposlenih z organizacijo.
V video prispevku, ki je dostopen na povezavi, sem delil naša spoznanja iz področja sodobne organizacijske kulture v pogojih digitalnega poslovanja.