1. Poglobljena analiza stanja
Projekte začnemo s pridobivanjem poglobljenega razumevanja poslovne situacije in zahtev naših naročnikov. Podrobno analiziramo obstoječe stanje, pri čemer uporabljamo preverjena orodja in metodologije.2. Opredelitev projektnih standardov
Opredelimo standarde, kriterije in merila, ki jih kasneje vpeljemo v projekt. Izhodišče nam predstavlja strategija naročnika. Ne osredotočamo se le na kratkoročne rezultate, ampak na izgradnjo celostne rešitve, ki zagotavlja trajno uspešnost.3. Implementacija nove rešitve
Skupaj z osebjem naročnika izvedemo implementacijo rešitev in želenih izboljšav v poslovni proces naročnika. Naš pristop zagotavlja individualno obravnavo posebnosti in izzivov vsakega naročnika, na osnovi katerih pripravimo inovativne pristope in po meri naročnika ustvarjene rešitve4. Usposabljanje vodij
Nove rešitve bodo v praksi delovale samo, če jih bodo uporabniki znali pravilno in celovito uporabljati. Zato v tem koraku usposobimo vodje in strokovno osebje za trajno uporabo implementiranih rešitev. Ob tem še posebej poskrbimo, da se zagotovi trajen prenos znanja za upravljanje rešitev na interno osebje naročnika.5. Vzdrževanje in podpora
Po zaključenem procesu izvedemo monitoring delovanja novega procesa. V večini primerov ponovno izvedemo merjenje obstoječega stanja notranjega okolja in spremljamo trende v organizacijski klimi. Po potrebi izvedemo nadgradnjo vpeljane nove rešitve. Ob tem stalno in sistemsko podpiramo interne skrbnike novo implementiranih rešitev do zaključene vpeljave v prakso.