Sistematičen razvoj kompetenc
Razvoj, nadgradnja in prenos kompetenc zaposlenih v vsakodnevno poslovno prakso je pomembna strateška naloga. Zamujanje z razvojem kompetentnosti zaposlenih lahko prinese veliko tveganje, saj vodi v trajno nekonkurenčnost.Temeljna vrednost vsake organizacije je potencial, ki ga imajo zaposleni.
Osnova za večino kadrovskih procesov
Modeli kompetenc se uporabljajo kot temelj za večino kadrovskih procesov. Usmerjajo zaposlovanje, ocenjevanje učinkovitosti, nagrajevanje, načrtovanje nasledstva in razvoj zaposlenih. Kompetenčni model služi tudi kot izhodišče za izvedbo 360⁰ ocenjevanja kompetenc.Zagotavljanje inovativnega okolja
Da podjetja lahko uspešno poslujejo, morajo nenehno uvajati inovacije in novo ponudbo. To povečuje potrebe po dodatnih znanjih, veščinah in spretnostih zaposlenih. Na drugi strani pa pozitivno vpliva na izkušnjo zaposlenih.Boljše obvladovanje sprememb
Spremembe v današnjem poslovnem okolju so zelo hitre, zahteve kupcev in trga pa strmo naraščajo. Vsaka organizacija se mora na zahteve dinamičnega okolja ustrezno odzvati, za kar pa potrebuje dovolj znanja in kompetentnosti, če želi ostati konkurenčna. 

Izgradnja modela kompetenc, ki se popolnoma prilagaja strategiji organizacije.
Natančna DNLA analiza kompetenčnih vrzeli v organizaciji.
Poslovnim vlogam prilagojen katalog kompetenc in poslovnih vedenj.
Uporaba mednarodne baze kompetenc in priporočil za več kot 700 poslovnih vlog.
Izvedba informacijsko podprtega procesa merjenja po metodi 360°.
Analiza razvojnih potreb in priprava načrta razvoja kompetenc.
Usposabljanje in razvoj udeležencev, prilagojeno njihovi poslovni vlogi.
Kombinirani programi osebnega razvoja (coaching, delavnice in poslovni treningi).
Prenos znanja na interne mentorje.
Prednosti, ki vam jih prinaša sistematičen razvoj kompetenc
Zaposleni natančno vedo, katere kompetence in veščine naj razvijajo.
Kadrovska služba lažje prepozna potencial kandidatov za različne poslovne vloge.
Programi usposabljanja se lahko osredotočijo samo na kritične veščine, kar zmanjša investicijo v razvoj.
Olajša se uvajanje in usposabljanje zaposlenih, bolj sistematično se razvija nove voditelje in naslednike.
Poveča se inovativnost in produktivnost zaposlenih, saj se zmanjšajo napake pri delu.
Zadrževanje zaposlenih se izboljša, ker zaposleni prepoznavajo vlaganje v njihovo kariero.